1396-10-09 11:33
1126
0
48511
رئیس اداره تبلیغات مراوه تپه:

حرکت عظیم 9 دی در پیروی از دستورات قرآن کریم بود

رئیس اداره تبلیغات شهرستان مراوه تپه گفت: حرکت عظیم 9 دی در پیروی از دستورات قرآن کریم و لبیک به رهبری بود.

به گزارش گلستان ما به نقل از طوبی گلستان؛ حجت الاسلام ایوب ممشلی ضمن گرامیداشت حماسه مردمی انقلابی 9 دی اظهار کرد: حماسه بزرگ 9 دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردم ولایتی و انقلابی ایران اسلامی بود که آنرا خلق کردند تا نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه پایدار بماند . 

رئیس اداره شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان مراوه تپه تاکید کرد: بی شک این حرکت عظیم انقلابی مردم که در حماسه 9 دی و در پاسخ به لبیک و ندای تاریخی مقام معظم رهبری و در پیروی از دستورات قرآن کریم شکل گرفت، 9 دی برگ زرین دیگری را در تاریخ سراسر حماسه و ایثار شهرستان مراوه تپه و ایران اسلامی ثبت کرد.

این مقام مسئول تصریح نمود: در روز نهم دی در واقع مردم ایران اسلامی به فتنه گران و سران فتنه نشان دادند که در هر زمان و مکانی که باشند، مشت های گره کرده و محکمی به دهان تمامی یاوه گویان ، سران فتنه و یارانشان همچون آمریکا و اسرائیل غاصب خواهند زد. 

حجت الاسلام ایوب ممشلی در پایان افزود: از خداوند متعال برای مردم شریف ایران اسلامی بخصوص مردم بصیر و انقلابی شهرستان مراوه تپه و همه دست اندركاران برگزاری مراسم 9 دی سال 1396 شهرستان مراوه تپه، اجر و پاداش الهی، سلامتی و سعادت را مسألت می نمایم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.